Ryba z czosnkiem

Smażenie bez tłuszczu

Unikalna konstrukcja naczynia umożliwia smażenie mięs i ryby całkowicie bez tłuszczu nie przypalając potraw. Z punktu widzenia dietetyki możemy je porównać do pieczenia w piekarniku.

Gotowanie bez wody / na parze

Gotując świeże i mrożone warzywa wykorzystujemy zawartą w nich wodę. Warzywa gotują się we własnej parze, a ponieważ nie dodajemy wody – sole mineralne i witaminy nie wypłukują się.

Ryba z czosnkiem

Składniki:

  • filet z dorsza,
  • 4 ząbki czosnku,
  • natka pietruszki,
  • sok z 1/2 cytryny,
  • pieprz cytrynowy,
  • 2 ziemniaki.

Przygotowanie:

Ziemniaki obierz i pokrój w talarki. Do miseczki wyciśnij czosnkek, dodaj natkę pietruszki, sok z cytryny i pieprz cytrynowy. Wymieszaj. Rozgrzej naczynie przez ok. 3 minuty na dużym ogniu. Do rozgrzanego naczynia włóż rybę i nasmaruj go wcześniej przygotowaną pastą, dodaj pokrojone ziemniaki.Przykryj i zmniejsz temperaturę na średnią. Całość piecz ok. 20 minut.

newsletter