Dieta poprawiająca pracę przewodu pokarmowego

Smażenie bez tłuszczu

Unikalna konstrukcja naczynia umożliwia smażenie mięs i ryby całkowicie bez tłuszczu nie przypalając potraw. Z punktu widzenia dietetyki możemy je porównać do pieczenia w piekarniku.

Gotowanie bez wody / na parze

Gotując świeże i mrożone warzywa wykorzystujemy zawartą w nich wodę. Warzywa gotują się we własnej parze, a ponieważ nie dodajemy wody – sole mineralne i witaminy nie wypłukują się.

Dieta poprawiająca pracę przewodu pokarmowego

Należy ograniczyć sól i wykluczyć potrawy smażone na tłuszczu. Zaleca się stosowanie przypraw wspomagających trawienie : rozmaryn, koper włoski, mięta, imbir,mniszek lekarski, rumianek. Szczególnie zaleca się spożywanie warzyw bogatych w błonnik pokarmowy : pietruszke , seler, marchew, jarmuż, dynię, bakłażan, brokuły, kalafior

Kurczak curry z warzywami

Kurczak curry z warzywami

Gulasz drobiowy

Gulasz drobiowy

Filet z kurczaka marynowany w czosnku i imbirze

Filet z kurczaka marynowany w czosnku i imbirze

Duszone udko z kurczaka z marchewką

Duszone udko z kurczaka z marchewką

Danie rybne z warzywami

Danie rybne z warzywami

newsletter