Bezmięsne leczo

Smażenie bez tłuszczu

Unikalna konstrukcja naczynia umożliwia smażenie mięs i ryby całkowicie bez tłuszczu nie przypalając potraw. Z punktu widzenia dietetyki możemy je porównać do pieczenia w piekarniku.

Gotowanie bez wody / na parze

Gotując świeże i mrożone warzywa wykorzystujemy zawartą w nich wodę. Warzywa gotują się we własnej parze, a ponieważ nie dodajemy wody – sole mineralne i witaminy nie wypłukują się.

Bezmięsne leczo

Składniki:

  • po 1/2 papryki, czerwonej, zielonej, żółtej,
  • 1/4 małej dyni,
  • 1 cebula,
  • 1 ząbek czosnku,
  • 1 szklanka przecieru pomidorowego,
  • papryka słodka, zioła prowansalskie, pieprz.

Przygotowanie:

Dynię i cebulę obierz. Paprykę, dynię i cebulę pokój w kostkę. Czosnek przeciśnij przez praskę lub drobno pokrój. Rozgrzej naczynie przez ok. 3 minuty na dużym ogniu. Do rozgrzanego naczynia włóż pokrojone warzywa, dodaj przyprawy i wlej przecier pomidorowy. Przykryj i zmniejsz temperaturę na średnią. Całość duś ok. 30 minut.

INNE ARTYKUŁY Z TEGO DZIAŁU
Omlet z warzywami

Omlet z warzywami

newsletter